reklama

Ak chceš zažiť dobrodružstvo,nepotrebuješ k tomu divákov

Cestovanie je veľmi rozšíreným a obľúbeným pojmom vo svete. Často máme chuť objavovať nové zákutia krajín a neprebádané lokality. Čo nás vedie k tomu, aby sme si zvolili takýto dobrodružný život?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ak máš v prehliadači v obľúbených položkách stránky spojené s cestovaním, podobne ako ja, tak sa spolu radíme k ďalším stovkám miliónov ľudí, ktorí zdieľajú nadšenie z nových pridaných fotiek. Každou ďalšou, som ohromená nielen ja, krásou prírody či úsilím človeka, ale aj tisícky obdivovateľov.

Niekedy zavriem oči a som presne na tom mieste, ako na fotke. Niečo mi, však k tomu chýba. Ocitám sa kdesi pre plátnom s krásnou scenériou prírody alebo budovy, ako keď rosničky moderujú počasie v štúdiu pred tým zeleným. Predo mnou sú na stole poukladané fotoaparáty rôznych značiek, selfie tyč a mobil. Vraj to bude dokonalý záber, ale aj skutočný? O to práve ide. Zaráža ma, že ľudia sú schopní urobiť pre perfektný výsledok čokoľvek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď kráčaš v cudzej krajine s fotoaparátom na hrudníku, každý ťa hneď zaškatuľkuje do kategórie cudzinca. Možno, však iba chceš mať spomienku na čarovnú chvíľu v zahraničí. No veľa ľudí sa chce svojím výtvorom aj adekvátne pochváliť. Viacerí to, však preháňajú. Keď som bola v Nemecku, videla som hromadu ľudí, ako sa snažili nájsť wifi signál, aby potom pomocou svojich smartfónov mohli oboznámiť celý svet o tom, kde sa nachádzajú a že si to skutočne užívajú. Nezabudnú sa tiež zmieniť o tom, akí sú vášniví cestovatelia.

cestovateľ,fotograf
cestovateľ,fotograf 

Sú tu aj jedinci, ktorí sa pochvália svojimi potulkami, hneď ako vytiahnu päty z domu. Stačí im, keď na sieť zavesia fotku z vedľajšieho mesta s obľúbeným slovíčkom „cestovateľ“. Prepáč, ale v takomto prípade, pre mňa nie si skutočný cestovateľ. Pretože ak chceš zažiť výlet svojich snov, tak k tomu nepotrebuješ ďalších sto či tisíc divákov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naučiť sa byť pravým a nefalšovaným cestovateľom, ktorý vyhľadáva dobrodružstvo, sa dá iba v prípade, ak dokážeš obetovať svoje voľné dni, opustiť na niekoľko dní či týždňov svoju posteľ a vypnúť všetky technológie, s ktorými máš vybudovaný nonstop vzťah. Ak toto všetko dokážeš, potom zazrieš všetky tie drobnosti, ktoré si predtým prehliadol. Farby, vôňa, vzduch, rôznorodosť... Nazvi to ako chceš, je to čosi magické so záplavou krásneho a neopísateľného pocitu.

V mojom zozname vecí, ktoré chcem stihnúť v najbližšej dobe, som si ešte neodškrtla kolónku cestovateľa. Nestačí mi iba to, že nasadnem na vlak a vystúpim na inej stanici v inom meste. Chcem sa zaviesť až na miesto, ktoré bude tým pravým pre dobrodružstvo. Preto, aby som zažila atmosféru adrenalínu sa potrebujem zdvihnúť z gauča a vybehnúť s batohom vonku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
cestovanie je pekným snom
cestovanie je pekným snom 

Ak to cítiš rovnako, tak neváhaj skočiť do neznámych vôd. Fotky počkajú, momenty a chvíle prežité s priateľmi nie. Odvážiš sa k tomu aj ty?

Michaela Kováčová

Michaela Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy sa naplno pohružím do toho, čo práve robím . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu