reklama

Inakosť sa cení!

Z každej strany na nás kričí originalita, vkusnosť, pohodlie, jednoduchosť, štýl... Prvky dnešnej doby nám občas zastavia dych, aby sme mohli vdýchnuť kus fantázie a originality a prinavrátia nám ho v rozdrobenej podobe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

„Ak nemáš na sebe originálny kúsok alebo premyslené líčenie, tak nezapadáš do tejto spoločnosti.“ Po tejto vete od kamarátky, som sa ocitla vo svete spomalených javov. Moje myšlienky sa rozpŕchli ako prach a oči blúdili uličkami po ľuďoch, ktorí vyzerali šťastne. Moja kamarátka sa mi snažila vysvetliť, ako to dnes chodí a čo by som mala urobiť pre to, aby som nevyčnievala z davu, no nemalo to žiaden efekt, keďže moja myseľ spolu s predsudkami odplávali ako kačky v neďalekej rieke.

Ľudia na chodníku
Ľudia na chodníku (zdroj: www.theroot.com)

Po hodinovom diskutovaní o tom, čo sa dnes nosí, či by som si obliekla výstredný kúsok alebo si denne spravila tisíc „selfie“ sme sa rozlúčili a každá z nás odišla inou cestou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som kráčala po ulici, môj pohľad sa zastavoval po okoloidúcich ľuďoch. Z každého jedného sršala originalita a štýlovosť. Jedna žena mala obuté krásne topánky na platforme, o ktorých dlhšie snívam, potajme aj ja. Zavalitejší muž vyzeral najprv ako nezaujímavý typ, ktorý ani nemá poňatia o tom, čo je to štýl, ale keď okolo mňa prešiel, tak z neho sálala neskutočne dobrá vôňa, ktorá ma úplne odrovnala. Ďalšou bola dievčina asi v mojom veku, ktorá vyzerala od hlavy až po päty dokonale. Nedalo mi, musela som sa otočiť. Vyzerala tak prekrásne jednoducho, nie ako niektoré nastajlované dievčatá z instagramu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako som ďalej kráčala, uvedomovala som si, že aj ja sama som obrazom štipky fantázie. Veď predtým, ako som sa vybrala do mesta, som strávila vyše hodiny vyberaním oblečenia, ktoré si vezmem. Musela som sa zastaviť a poobzerať sa okolo seba. Každý jedinec má malý kúsok originality a štýlu. Niekedy ich na človeku vidíte hneď, inokedy sú skryté a čakajú na objavenie. Začala som sa zoširoka usmievať na ľudí, ktorí kráčali oproti mne. Boli takí odlišní, ale veľmi trendy, každý v niečom inom. 

Z jednej skupinky ľudí sršal štýl už na míle ďaleko, hlavne podľa ich oblečenia. Z tých druhých, zase pozitívna energia, radosť a úsmev. Hľadiac po kamennom chodníku som zistila, že som našla presne to, čo som hľadala. Originalita nemusí kričať len z módnych kúskov, ale aj z vnútorného vyžarovania.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Byť iným, je tá najkrajšia vec na tomto svete. Si jedinečným a úžasným živým tvorom, práve preto, aký si. Ak ti niekto povedal, že nezapadáš do nejakej skupiny, iba preto, že nemáš tenisky prestížnej značky, tak nech ťa to netrápi, lebo ty máš niečo oveľa lepšie. Seba samého, presne takého, ako ti nadelil Boh.

Buď šťastný,aj keď si iný.
Buď šťastný,aj keď si iný.  (zdroj: www.oxygenmag.com)

Nechcem teraz vyzdvihovať tvoje nedostatky, ale možno vďaka nim budeš v živote napredovať tým správnym smerom. Neboj sa vytŕčať z tohto nitkami prepletaného sveta a ukáž, že inakosť sa veľmi cení, pretože ťa každý deň posúva dopredu!

Michaela Kováčová

Michaela Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy sa naplno pohružím do toho, čo práve robím . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu