reklama

Na lásku si chcem počkať

Návody, rady, triky, riešenia...časopisov, televízií a sociálnych sietí ako nezostať sám/sama a nájsť si vhodného partnera, ktorý tu bude počas slnečných dní, ale nezmizne ani za sychravého a daždivého počasia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Po dočítaní ďalšieho článku zo skupiny tých vzťahových som usúdila, že je vhodný čas, aby som niečo k tomu povedala aj ja. Jedny nám radia ako sa pozviechať z rozchodu a začať žiť naplno svoj život, ktorý sme doteraz zanedbávali. Tí druhí sa nás pokúšajú zasvätiť do tajomstva úspechu nájdenia si človeka po našej pravici.

Články o tom, že zamilovanosť je krásna súčasť života, s ktorou úplne súhlasím, ale aj články­ vykašli sa naňho/ na ňu, ak nie si vo vzťahu šťastný/á, začni viac milovať slobodu a život ako taký! A samozrejme, single ľudia, nič nie je stratené, niekde vonku na opačnej strane, kde práve stojíš alebo dokonca krajiny, sa nachádza tvoj chýbajúci kúsok, preto stačí ak sa poobzeráš. A keď sa to náhodou nepodarí, tak buď v pohode, lebo byť single je nemenej úžasné ako byť zamilovaný. Život ti totiž ponúka nespočetné množstvo nových a zaujímavých príležitostí a skúseností...no podstatné je, že tento stav si si zvolil ty sám!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto všetko už poznáš, takže nebudem ďalej pokračovať príkladmi a rozdávať rady ako na „ulovenie“ vhodného partnera.

láska
láska 

Keď sa stretneš so známymi po dlhšom čase, tak po zdvorilostných otázkach padnú aj také, na ktoré sa nám nechce odpovedať a radíme ich do kategórie tých menej znesiteľných. „Máš už priateľa?“­ zdá sa, že po tak dlhom čase, odkedy sa ma na to pýtajú, by som mala mať už dobre premyslenú odpoveď. No namiesto toho, vždy poviem iba nie. Pritom ešte pred minútou som si bola istá, že vychrlím niečo veľmi inteligentné na svoju obranu.

Ľudia chcú často poznať dôvody, prečo je to tak. V tej chvíli sa cítim hlúpo a takmer vždy sa snažím zmeniť tému na niečo iné. Pár minút ešte premýšľam, prečo som nedokázala zo seba vydolovať viac ako jedno slovo, veď v knihách či na internetových portáloch nezatracujú single život, naopak hovoria o tom, že občas je lepšie sedieť na lavičke sám ako s niekým iným.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže, ak by sa ma tú otázku spýtali znovu, čo by som im odpovedala? Som nezadaná, lebo som zatiaľ nenašla človeka, ktorého by som vedela milovať. Som single, lebo takýto život sa mi páči. Určite budem raz chcieť cítiť to všetko nádherné čo so sebou láska prináša, ale do tých čias si chcem na lásku počkať a robiť naďalej bláznovstvá spojené so skúšaním dobrodružstiev, ktoré sa vynárajú aj niekedy na tých nečakaných miestach.

Koľko zmysluplných viet...prečo som to takto nedokázala vyjadriť už predtým? Mlčala som, lebo som nemala dostatok odvahy podeliť sa so svojimi pocitmi aj s okolím. Som so svojím aktuálnym označením „single ženy“ spokojná a zatiaľ sa to nehodlám zmeniť. Ale ak by sa náhodou objavili motýle v bruchu, tak sa tomu nebudem brániť, ale dovtedy všetky veci spojené s láskou­ majte sa! 

Michaela Kováčová

Michaela Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy sa naplno pohružím do toho, čo práve robím . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu