reklama

Inšpirácia vychádza z tvojho vnútra

Každý má svoje lepšie a horšie dni. Dni, keď ťa potešia malé pozornosti od rodiny, priateľov či cudzích ľudí a potom tie, ktoré ti už hneď z rána pokazia náladu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak si typom človeka, ktorého rozhodí zlé počasie, tak v tom nie si určite sám. Keď som ráno otvorila oči a videla, že prší, tak moja ufrflanosť nemala konca. Niekto tomu hovorí náladovosť. No ja som sa naučila, že aj v takýchto dňoch sa môže stať niečo pekné. Tentoraz som sa nepozerala na kvapky dažďa cez rolety, ale išla som na ulicu medzi ľudí, aby som našla čaro tohto dňa. K šťastiu mi úplne stačilo, keď som videla jašiace sa deti v mláke. Nevadilo im, že ich zmáča dážď. Ony mali svoje vlastné slnko, ktorého lúče zasiahli každého, kto prechádzal okolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekomu zase vie pokaziť deň iná vec. Najviac ma dostali slová od kamarátky: „Prečo sa stávajú hrozné veci dobrým ľudom?...v mojej obľúbenej cukrárni nemali čokoládovú zmrzlinu.“ Vtedy som vybuchla do smiechu. Kamarátka nechápala, pretože pre ňu to bola v danej chvíli hotová katastrofa. No v zapätí som si uvedomila, ako som sa pred nedávnom v obchode rozčuľovala nad tým, že nemajú maslové croissanty. Nakoniec som si kúpila niečo úplne iné, čo som chcela ochutnať už veľmi dávno.

V posledných mesiacoch sa držím myšlienky, že aj nevýchodiskové situácie majú riešenie. Stačí iba, ak načrieme do svojho vnútra, kde je ukrytá naša bohatá inšpirácia. Chcela by som byť ako ľudia, ktorí sú vždy nad vecou, nič ich nerozhodí a berú život tak ako príde. Keďže to nie je môj prípad, tak sa snažím naučiť pozerať na niektoré veci z úplne iného uhlu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
inšpirácia
inšpirácia 

Odteraz, keď idem kamkoľvek, tak si zo sebou beriem svoje vlastné slnko. A inšpirácia sa dostaví sama. Neverím tomu, keď mi ľudia povedia, že nemajú žiadnu inšpiráciu. Ide iba o to, aby si sa ty sám presvedčil, že v tvojom vnútri je toho dosť, čo môžeš svetu ponúknuť. Neváhaj svojimi myšlienkami zasiahnuť ľudí okolo seba podobne ako slnko. Lepšie ako slnko, hrejú už len slová a veci, ktoré robíš pre iných ľudí.

Ak práve cestuješ vlakom alebo autobusom domov a premýšľaš na tým, že tento deň nebol ničím zvláštnym, tak si zabudol/a na jednu vec. Možno si si našiel voľné miesto na sedenie, čo sa ti obyčajne nestáva, keďže väčšinou sú sedadlá preplnené. Práve takáto drobnosť ti môže vyčariť úsmev na tvári. Ešte predtým ako si čakal/a na odvoz domov sa ti nechcelo ani vytiahnuť hrniec, ale teraz povzbudený/á touto maličkosťou rozmýšľaš, že si nielenže niečo uvaríš, ale možno pôjdeš niekam von s kamarátmi. Všetko čo sa odráža navonok a to čo ponúkame spoločnosti vychádza z nášho vnútra. Podeľ sa so svojou inšpiráciou aj s ostatnými! 

Michaela Kováčová

Michaela Kováčová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy sa naplno pohružím do toho, čo práve robím . Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu